Keracunan Grey’s Anatomy

Iya nih… gw lagi keracunan Grey’s Anatomy.
Kmrn dalam waktu 1 mgg gw abisin 4 season nya Grey’s Anatomy.
Untung gw belum ada buntut, kl ud ada… bisa kagak gw kasih makan anak gw hehehe..
Parah nih!

aduhhh… Patrick Dampsey… yummy deh… hhehehe…

Having a Drink

Advertisements

One thought on “Keracunan Grey’s Anatomy

  1. Lia… hmmm… doi emang yummm banget…hahahaha.. ya kalo udah ada buntut babena aja yang kasih makan hihihihi.. untung gray anatomy disini maennya jam 9.30 Mamat udah molor kalo gak bisa gawat dah!! : )

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s